Przeworsk: dostawa materiałów opatrunkowych , folii operacyjnych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 470398 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku , ul. Szpitalna 16/7, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6491557, 6487219, faks 016 6491590.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych , folii operacyjnych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych , folii operacyjnych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na zadania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.77.12.00-7, 33.14.11.12-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo-cenowej zał.. nr 2 - do oferty należy dołączyć: a) Dokumenty (kompletne) wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2010 nr. 107 poz. 679) tj. odpowiednio dla kl. I - wyroby medyczne nie sterylne - Deklarację Zgodności, dla kl. I - wyroby sterylne i klasy II a - deklarację zgodności + CE, dla kl. II b i III - wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów , które zostały wprowadzone do obrotu i używania na terenie UE przed 1 maja 2004 r dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie UE., przy czym WYKONAWCA ma obowiązek opisania na dokumencie , którego pakietu i której pozycji asortymentowej dokument dotyczy. b) Bezpłatne próbki ( w ilości najmniejszej możliwej do dołączenia.) poszczególnych asortymentów wyszczególnione w załączniku nr. 2 formularz cenowy. Na opakowaniach należy opisać nr. zadania i pozycję zadania . Próbki należy dostarczyć w terminie złożenia oferty. c) Wykonawca dołączy do oferty kopie stron z katalogu wskazujące na oferowany asortyment oraz instrukcję użytkowania w języku polskim ( jeżeli dotyczy) - na stronie katalogu należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję.( np. zadanie nr .1. poz. 2 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 37-200 Przeworsk ul.Szpitalna 16 Dział Zaopatzrenia i Zam.Publ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: 37-200 Przeworsk ul.Szpitalna 16 pokój nr.1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieluchy dla dzieci.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dozownik + lignina.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: plastry.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki 1.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki specjalistyyczne.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: lignina.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opaski.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kompresy.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: siatkowe rękawy opatrunkowe.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: swerwety niejałowe.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: folie operacyjne jałowe.